Powered By Blogger

lauantai 20. maaliskuuta 2010

PiiPiin CowBoy Synttärit @ Saha

Hellurei kaikki! Olin eilen juhlimassa mun kahden kaverin synttäreitä. Jaden ja PiiPiin. PiiPiin synttärit järkättiin kunnon Cowboy henkeen ja synttäri bileet oli ravintola Sahassa. Siel bileis oli Live esiintymässä Pandora. Boolia riitti ja kaikil tuntu olevan hauskaa. :D

Lähettiin likka porukalla liikenteeseen..


Sit ku saavuttiin sinne Sahalle niin siinä oli tommonen rodeo jos pääsi testaan kuin kauan pysyy ton härän selässä! Kunnon willin lännen tyyliin ... :D


Sitten tässä on itse illan synttäri sankari PiiPii joka täytti pyöreet 30vuotta! Ja kainaloon pääsi Jade jolla oli kans synttärit samana päivänä, vuosia vaan on pikkasen vähemmän ;)

Pandora veti erittäin hyvän setin ja saatiin kuulla kaikkein suosituimpia hittejä, ysäri klassikoita mahtu mukaan runsaasti!


Jengi tanssi ihan fiiliksissä..

Ja niinku oon maininnu niin mun alkoholittomuus on onnistunu hyvällä menestyksellä, muut sit dokas munki puolesta.

Oon aika saletti et mul oli aamul astetta fressimpi olo herätä ilman darraa, ku niil jotka joi :D ei käy niitä kateeks, hahah :D

Oli kyl ihan törkeen mukava ilta! Mul on aivojen tilalla aurinko tällä hetkellä :)
Tähän loppuun vielä kuva joka saa mut aina hymyilemään ku naantalin aurinko, mun rakas serkkuni <3


Mul on kaikki hyvin toivottavasti teilläkin! pus moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti