Powered By Blogger

lauantai 13. maaliskuuta 2010

KEVÄT KEVÄT KEVÄT...

Huomenta! Kivaa lauantai päivää kaikille! (mun yhelle ja ainoolle lukijalle..) :D Ajattelin esitellä vähän mun tän viikon ostoksia. Ostin ihan perus juttuja - puuterin, aurinkopuuterin (Ap)ja kynsilakan - toi väri on mun tän hetken lemppari!




Yritän nyt monen muun tavoin kattoo vähän mitä suuhuni pistän et pääsis edes jonkinlaiseen kesä kondikseen, oon korvannu karkit kaikennäkösillä pastilleilla.



Ostin kans Csi-Miamin 2 tuotantokauden DVD-boxin ja oon nyt kattellu niitä pari tuntia joka päivä :D Olin eilen Mamman kans leffassa. Käytiin tsekkaan Oscareitakin
paljon saanu leffa: Precious. Leffa oli hyvä, mut aika rankka, aihe oli koskettava.









Tähän loppuun kevät fiilistely kuvia mun kauniista pikkusiskosta! Mä laitoin sen poseeraan tohon meidän takapihan lumihankeen, nauttikaa! :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti