Powered By Blogger

keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

No Way Nato - Turku 3.3.10

Morjesta! Olin kavereiden kans viime viikon keskiviikkona Turussa, kattomassa Asaa,
joka kuuluu mun ehdottomiin lemppari räpäyttäjiin. Turun Klubilla oli Naton vastainen
konsertti joka oli nimetty "no way Nato" -tapahtumaksi. Asan lisäks siellä esiinty aika
randomeja bändejä joista mulla ei oo mitään tietoo :D
Lähettiin ajeleen kohti Turkua siinä 20 pintaan, tapahtuma alko 22.00.
Mentiin mun kaverin Piian autolla ja meillä oli koko auto täynnä! Oli tiivis tunnelma!


Sitten itse keikalla mä keskityin aika paljon hengailemiseen takahuoneessa, ja tsiigasin tota Asan keikkaa tollaselta ylä-parvelta! :)



Sitten tulee vähän tämmöstä härskiä k-18 kuvaa, olin aika kovassa kännissä tuolla keikalla (:D ) ja päätin näköjään ikuistaa itteni tuolla bäkärin vessassa, sori :D






Ja shitten itse asiaan elikkä lyhyt video Azasta!




Viihdyttiin siellä keikalla pitkälle yli keski yön, ja sitte lähettiin joskus 03 pintaan ajeleen takas kohti tamperetta. Meikä oli niin väsyny et nukuin ekat 100km tampereelle :) -Jossu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti