Powered By Blogger

lauantai 13. maaliskuuta 2010

Nolla toleranssi

Heippa! Olin eilen mun parhaan ystävän Emman äidin pippaloissa tarjoilemassa.
Bileet oli Frencelillä keskustassa. Menin ensin käymään Emmalla moikkaamassa mun kummi-koiraa Lukaa (oon siis sen kummitäti):D Luka oli taas kasvanu ihan hirveesti sitten viime kerran! Niin ne vaan kasvaa kovaa vauhtia, oi niitä aikoja ku Luka oli vielä ihan pentu.. byhy :D

Luka rakastaa poseerata kameralle joten siitä oli helppo saada hyviä kuvia! :)


Se mesta missä ne juhlat oli, oli ihan keskustassa ja se oli tommonen vanha rakennus..

Ja tässä on mun kauniit tarjoilia kollegat Emma ja Jade

Ihmisiä siellä bileissä oli reilusti yli 100 ja jengiin uppos todella paljon juotavaa! Ohrapirtelöitä meni ihan kusipäänä.. :D


Me oltiin siellä juoma-palkalla, tosin mä oon ajatellu pitää nyt pitkän tauon tosta alkoholista ni join sitten vaan limpparia

Ja tässä itse juhla paikka sisältä..


Mä en ollu tuol bileis kovin myöhään, mut jo siinä vaiheessa ku mä lähdin ni meno oli aika levotonta..suomalaiset plus viina kaikki tietää et meno on aika raikasta! :D
Nojuu mut oli mukava lauantai! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti